Reklamy satanistyczne, okultystyczne z symbolami masońskimi
Satanizm, okultyzm w muzyce
We współczesnym świecie, muzyka jest czymś zupełnie innym, nie jest to bynajmniej ta sama muzyka jak dawniej. Obecnie niemal wszystkie utwory, wszyscy wykonawcy pracują dla tej samej potężnej korporacji, która decyduje o sławie owych piosenkarzy. Bez owej korporacji piosenkarze nie mogliby sobie pozwolić na tak wysokie dochody, wyświetlenia itd. Dlaczego? Są 2 wyjaśnienia: 1) Brak środków finansowych, prężnej reklamy, 2) współcześni ludzie są na tyle zdemoralizowani, że lubią tylko głupie i całkowicie niemoralne rzeczy. Są pod wpływem Prania mózgu, kontroli umysłu, więcej tu - http://poznanieprawdy.ucoz.pl/news/2014-08-25-22. Jak myślisz, czy owym korporacjom zależy na Twojej zabawie czy może ich zabawie? Prostą odpowiedzią jest, to że oni czczą Szatana!
A więc w jaki sposób owi piosenkarze zyskują sławę? Przypomina to jak Jezus był kuszony przez Szatana. Sprawdźmy co Pismo nam o tym mówi. Czytamy w Ewangelii Mateusza:
Obejrzyj dokładnie te filmy i zastanów się dobrze:
SEKS, PRZEMOC, PATOLOGIE, SATANIZM, OKULTYZM - CZYLI TO CO DAJE CI PRZEMYSŁ MUZYCZNY!
Oglądając wiele teledysków, słuchając muzyki, powinieneś zdać sobie sprawy że nic dobrego globalna muzyka Ci nic nie oferuje, a wyłacznie odciąga Cię od piękna, moralności, dobra i innych wspaniałych rzeczy.
GLOBALNA MUZYKA SATANISTYCZNA - OKULTYSTYCZNA I NEGATYWNE SKUTKI
Owa muzyka oferowana wszędzie przez wielkie korporacje to nic innego jak jeden wielki przekręt na globalną skalę światową. Muzyka może:
- Powodować negatywne nastroje: nienawiść, gniew, lenistwo, bunt, agresja, myśli nieczyste, myśli samobójcze itd.
- Powodować utratę pozytywnych emocji i uczuć: miłość, dobro, wrażliwość, uczciwość itd.
- W najgorszym wypadku może powodować nawet samobójstwo czy opętanie!
Uwaga, mam dla Ciebie dobrą wiadomość! Duszy nie da się sprzedać nikomu! Szatanowi także nie da się sprzedać! To mega kłamstwo Szatana, sprytny trick. Osoba, która rzekomo 'sprzedała' duszę Szatanowi, będzie myślała że jest już skończona. I że nie może już powrócić do Boga. W rzeczywistości tylko Bóg będzie nas sądził - bo tylko on ma taką możliwość! Szatan jest ograniczony do zwodzenia i kłamania. Jeśli ktoś 'sprzedał' duszę Szatanowi i chciałby powrócić do Boga, to musi odrzucić Szatana całkiem i pokierować się do Boga, wyspowiadać się bezpośrednio Bogu, okazać skruchę (żałować za grzechy ) i chcieć Go już nigdy nie zawodzić. Osoba ta, nie powinna się przejmować kwestią zbawienia, o ile naprawdę się zmieni, narodzi na nowo. Jednakże osoba taka, która podpisała owy 'cyrograf', może nie mieć możliwości porwania w przyszłym czasie, prawdopodobnie niedługo.
Ciekawy film:
Filmy i bajki satanistyczne, okultystyczne
Filmy i bajki nie są wolne od symboliki satanistycznej, okultystycznej.
Podaje przykłady...
Film animowany, tzw. anime:

Różnorakie seriale Cartoon Network:

Ten obrazek przedstawia demona, wraz z dzieciakami - czyli niemiłą Mandy oraz Billy'ego. Nie jest to dobry przykład dla dzieci.

Tytani, piątka bohaterów, walcząca ze złem, będąc sama zła mającą umiejętności nadprzyrodzone okultystyczne. Owe postacie posiadają takie moce jak: magia, zmiennokształtność itp. Zło pod pozorem swojej dobrej 'intencji' walczy ze złem, wykorzystując szatańskie sztuczki okultystyczne.
Filmy Disneya a satanizm
Największe korporacje kinematograficzne (zajmujące się filmem, muzyką), które przemycają treści o symbolice satanistycznej, okultystycznej:
- The Walt Disney Company
- Hollywood
Gry
Świat gier nie jest wolny od zagrożeń zarówno duchowych jak psychicznych.
Już pierwsze spopularyzowane gry, powstające w latach 90. XX wieku, zawierały elementy przemocy i satanizmu. Niekiedy ich celem była właśnie przemoc czy zadanie komuś śmierci (np. seria gier Mortal Kombat – tłum. Śmiertelna Walka). Z czasem, wraz z rozwojem technologii, grafika stawała się coraz dokładniejsza i bardziej precyzyjna. W gry wpleciono symbole i elementy okultystyczne. Nietrudno było stwierdzić propagowanie i kult zła, cierpienia, przemocy, śmierci czy szatana, gdyż często już tytuły mówiły same za siebie: Devil Inside (Diabeł w środku), Game of Death (Gra Śmierci) czy Resident Evil (Mieszkanie Zła). W ofercie sklepów pojawiły się także gry antychrześcijańskie. Dla przykładu można podać grę Populous III, w której gracz uczy się, jak zostać bogiem.
Pomimo ogromnej ilości agresji i przemocy wynoszonej na piedestał, gry te często posiadają ograniczenia wiekowe nieproporcjonalnie niskie do ilości propagowanych treści. Większość gier prezentuje sceny pospolitej przemocy, niedwuznaczne sytuacje seksualne, prostytucję, wulgarny język oraz gloryfikuje działalność przestępczą. Przykładem może być gra z serii GTA (przyp. Grand Theft Auto). Badania poświęcone osobom grającym w gry komputerowe z dużą ilością przemocy wykazały, iż gracze ci cechują się nasiloną agresją, sporą pewnością siebie, unikaniem odpowiedzialności oraz przekonaniem o własnej doskonałości. Stwierdzono także problemy w budowaniu właściwych kontaktów społecznych. Gracze ci często traktują innych jak przedmioty, które można zniszczyć, przestawić, wykorzystać. Amerykański psycholog Craig Brod stwierdził, że kosztem rewolucji komputerowej jest tzw. technocentryczny model człowieka, który charakteryzuje się m. in. adoptowanie nawyków umysłu zbliżonych do działania komputera, słaba uczuciowość, naleganie na wydajność i szybkość, brak empatii, niska tolerancja na niejednoznaczność ludzkiego zachowania i komunikowania się.
To wszystko sprawia, że poza konsekwencjami psychospołecznymi, pojawiają się także konsekwencje duchowe. Gry komputerowe mogę stanowić ogromne możliwości otwierania się na świat demoniczny. Utożsamienie się z postacią prowadzoną w grze (które ma miejsce przy każdej rozgrywce), połączonej z mniej bądź bardziej świadomą afirmacją zła (przemocy, agresji, satanizmu, okultyzmu) jest wewnętrznym przyzwoleniem na ingerencję szatana w naszym życiu.
Przykłady:
Gry zawierające satanizm i okultyzm:
Aces and Eights
Assassin’s Creed
Hell Game
Darklands
Devil Inside
Doom
Dungeon Keeper
Elvira
Evil’s Doom
Garbiel Knight
Game of Death
Hell on Earth
Heretic
Hero’s quest
Hexen
Killing Stones
Messiah
Mortal Kombat
Quake
Resident Evil
Running Man
Russian Roulette
Seventh sword of mendor
Suburbs
Wizard’s crown
Gry zawierające satanizm i przemoc:
Blood
Carmageddon
Clive Barker’s Jericho
Counter Strike
Diablo
Dungeons & Dragons
Fear
Grand Theft Auto
Hitman
Kingpin
Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
Manhunt
Metal Gear Solid
Postal
Rumble Roses
The Darkness
The Guy Game
The Punisher
Gry antychrześcijańskie:
Perihelion
Populus III
Sententiahas
Darklands
Devil Inside
Doom
Dungeon Keeper
Elvira
Evil’s Doom
Garbiel Knight
Game of Death
Hell on Earth
Heretic
Hero’s quest
Hexen
Killing Stones
Messiah
Mortal Kombat
Quake
Resident Evil
Running Man
Russian Roulette
Seventh sword of mendor
Suburbs
Wizard’s crown
Gry zawierające satanizm i przemoc:
Blood
Carmageddon
Clive Barker’s Jericho
Counter Strike
Diablo
Dungeons & Dragons
Fear
Grand Theft Auto
Hitman
Kingpin
Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
Manhunt
Metal Gear Solid
Postal
Rumble Roses
The Darkness
The Guy Game
The Punisher
Gry antychrześcijańskie:
Perihelion
Populus III
Sententiahas
Przemysł zabawkowy
Czy jakaś bliska ci osoba posiada lalki Monster High, Hello Kitty i tym podobne? Zapewne tak, a więc przyjrzyjmy się im!
- Monster High

W odpowiedzi na skargę spółka Mattel wyjaśnia, że świat postaci Monster High podkreślały wartości poszukiwane przez dzisiejszych nastolatków. Lalki według skarżonego miały być metaforą dla niedoskonałości, które mogą być powodem do kompleksów i braku poczucia własnej wartości.- Ideą marki Monster High jest przekazanie dzieciom, że najważniejsze, to być sobą, a swoje wady przekuć na atuty. To świat pokazujący, jak ważna jest akceptacja samego siebie – dodała spółka.Przedsiębiorca odparł zarzuty jakoby jego zabawki mogły zaburzać rozwój emocjonalny dziecka. Podkreślił, że w filmach, książkach i reklamach z Monster High nie pojawiała się agresja.
Więcej - http://prawo.rp.pl/artykul/1101329.htmlW ten właśnie sposób tłumaczenia się przed sądem przemyca się treści satanistyczne, okultystyczne, pod pozorem 'niewinności'. To koń trojański.
- Hello Kitty
Tutaj widzimy szatańskiego kotka bez ust.
Firma Sanrio nie ułatwia obrońcom Hello Kitty zadania: kierowanie tego samego produktu do tak specyficznych grup jak dzieci i dorośli to bardzo ryzykowny i niebezpieczny pomysł. Producenci słynnego kotka bronią się – fani Hello Kitty dorastają wraz z tą postacią! Pragną mieć ją przy sobie bez względu na wiek! Sentyment do tej zabawki nie pozwala się z nią rozstać. Pragną towarów dla dorosłych, które będą kojarzyły się im z beztroskim dzieciństwem, będą uprzyjemniały dorosłe życie, nawet w najbardziej intymnych chwilach. Takie postawienie sprawy jest dla producenta Hello Kitty argumentem uzasadniającym produkcję przedmiotów z Hello Kitty, które jednoznacznie są nieodpowiednie dla dzieci.Więcej - http://www.fronda.pl/a/hello-kitty-a-co-szkodliwego-moze-byc-w-tym-kotku,31945.html?page=2&
Wszystkie te zabawki są niszczycielskie dla ducha każdego człowieka, szczególnie jeśli zmieniają zachowanie danej osoby. Dzieci są najbardziej elastyczne, w wieku rozwojowym, gdzie nabywa się pewne wzorce zachowań itd. Dlatego właśnie atakowane są przede wszystkim dzieci. Szatan doskonale o tym wie, dlatego korzysta z okazji, kiedy dziecko nie ma w pełni rozwiniętej świadomości, wiedzy o świecie.
Z drugiej zaś strony to niebezpieczna polityka firm zabawkowych, których promotorzy i inicjodawcy należą do jakiejś sekty okultystycznej czy grupy satanistycznej. Owa polityka może zaważyć na przyszłej kondycji duchowej dziecka, które może popaść w straszliwie niebezpieczny satanizm, okultyzm, co wiąże się z utratą moralności, rozpoznania co jest piękne, a co brzydkie, co wspaniałe, a co obrzydliwe, co złe a co dobre. Najczęściej są na nich umieszczone pentagramy, amulety, talizmany i trupie czaszki. Jednak najgorszym, ostatecznym skutkiem może być zerwanie i zniszczenie relacji z Panem Bogiem. Wychodząc z ciemnych stref kontrolujących duszę, może być trudno odbudować relację z Bogiem. Często po kontakcie z okultyzmem, potrzeba uwolnienia (od tzw. zdemonizowania - przejęcia przez demona/ów kontroli nad pewną cząstką człowieka) a nawet egzorcyzmu (od tzw. opętania - przejęcia w pełni kontroli demona/ów nad człowiekiem).
Dlatego rodzice od małego powinni ukazywać prawdziwą rzeczywistość składającą się ze świata materialnego i duchowego.
Najpopularniejsze zabawki na rynku, które wdarły się do domów większości rodzin, są same w sobie złe. Na pewno jest to kult idola (innych bożków), zalicza się to do bałwochwalstwa.
Z drugiej zaś strony to niebezpieczna polityka firm zabawkowych, których promotorzy i inicjodawcy należą do jakiejś sekty okultystycznej czy grupy satanistycznej. Owa polityka może zaważyć na przyszłej kondycji duchowej dziecka, które może popaść w straszliwie niebezpieczny satanizm, okultyzm, co wiąże się z utratą moralności, rozpoznania co jest piękne, a co brzydkie, co wspaniałe, a co obrzydliwe, co złe a co dobre. Najczęściej są na nich umieszczone pentagramy, amulety, talizmany i trupie czaszki. Jednak najgorszym, ostatecznym skutkiem może być zerwanie i zniszczenie relacji z Panem Bogiem. Wychodząc z ciemnych stref kontrolujących duszę, może być trudno odbudować relację z Bogiem. Często po kontakcie z okultyzmem, potrzeba uwolnienia (od tzw. zdemonizowania - przejęcia przez demona/ów kontroli nad pewną cząstką człowieka) a nawet egzorcyzmu (od tzw. opętania - przejęcia w pełni kontroli demona/ów nad człowiekiem).
Dlatego rodzice od małego powinni ukazywać prawdziwą rzeczywistość składającą się ze świata materialnego i duchowego.
Tu kolejne ciekawe artykuły opisujące zagrożenia ze strony zabawek przepełnionych satanizmem, okultyzmem:
http://www.fronda.pl/a/hello-kitty-a-co-szkodliwego-moze-byc-w-tym-kotku,31945.html
http://natemat.pl/58017,hello-kitty-to-demon-czyli-jak-nowoczesni-egzorcysci-zbytnio-zaufali-internetowi
http://wpolityce.pl/kosciol/74147-zabawki-z-piekla-rodem
http://www.fronda.pl/a/hello-kitty-a-co-szkodliwego-moze-byc-w-tym-kotku,31945.html
http://natemat.pl/58017,hello-kitty-to-demon-czyli-jak-nowoczesni-egzorcysci-zbytnio-zaufali-internetowi
http://wpolityce.pl/kosciol/74147-zabawki-z-piekla-rodem
Zabawki satanistyczne, okultystyczne jedne z wielu:
1. Monster High – wampiryzm wśród dzieci (satanizm, okultyzm, New Age)
2. Barbie
3. Pokemony
4. Halloween
5. Harry Potter
6. Dragon Ball
7. Trupie czaszki na ubrankach i zabawkach – promowanie kultury śmierci i satanizmu
8. Konik Pony
9. Batman
1. Monster High – wampiryzm wśród dzieci (satanizm, okultyzm, New Age)
2. Barbie
3. Pokemony
4. Halloween
5. Harry Potter
6. Dragon Ball
7. Trupie czaszki na ubrankach i zabawkach – promowanie kultury śmierci i satanizmu
8. Konik Pony
9. Batman
Film o zagrożeniach duchowych:
POP-Satanizm w muzyce serwowanej od rana do wieczora na kanałach muzycznych:

Ciekawy artykuł:
http://www.prisonplanet.pl/kultura/a_teraz_w_ramach,p1476092106
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz