24 lutego 2016

Moje osobiste znaki od Boga?

 
Ostatnimi czasy ukazują mi się białe gołębice. Nie wiem czy to jakiś znak czy coś, różnie to tłumaczę. Może dlatego, że mam w logo? :) Najbardziej pamiętam jak zobaczyłem padlinę na jezdni, tzn. przejściu dla pieszych, a nad nią leciała biała gołębica.
Ogólnie biała gołębica to znak Ducha Świętego (również ogień i woda). Raczej białe gołębie są rzadkością, przynajmniej w moim mieście. Natomiast jest przewaga zwykłych gołębi i wron. Ale mniejsza nawet o to. Po tych wydarzeniach czułem takie oczyszczenie i niezwykłe przeżycie. Pierwsze 2 razy były w marcu po jednej gołębicy, dziś kolejne. Tym razem w większym składzie, z kilka, kilkanaście. I te piruety na niebie, pokazy. Coś wspaniałego, że Bóg stworzył takie stworzenia ;) Jak widzę te białe gołębice to serce mi mocniej bije od razu. Przy czarnych wronach to spokój na duszy..
Nie wiem, może chodziło o coś Bogu, jeżeli rzeczywiście to znak od Niego Samego.
Wydaje mi się, że chyba wiem o co mu chodzi, lecz sam muszę to rozwiązać. Wskazuje mi na pokój duszy, na przemianę swojego dotychczasowego życia. Boże przemień moje życie! I nie tylko moje, każdemu tej przemiany życzę z całego serca! Oczywiście każdy chciałby otrzymywać jakieś znaki od Boga, lecz do tego trzeba cierpliwości i czasu, i pokory. Dla mnie to był pewien symbol, znak. Ale daleko do doświadczeń ludzi wierzących...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz