27 lutego 2015

Zwodnicze wizje - utopie upadłego świata


Żyjemy w czasach przełomowych niekoniecznie w ujęciu pozytywnym. Na naszych oczach zmienia się świat i jego funkcjonowanie. 
To co kiedyś było nieprawdopodobne, dziś jest codziennością. 
A to co kiedyś było patologią, chorobą, dziś jest po prostu orientacją. Zjawisko to stopniowo wzrasta, progresywnie, aż do czasu wielkiego apogeum. Tym apogeum jest oczywiście sąd nad światem z ręki samego Boga. 

Transhumanizm to chora i urojona wizja świata w wydaniu okultystów, satanistów oraz 'naukowców' (w skrócie: opętanych fanatyków religijnych), wmawiających nam, że istnieje tylko materialny świat.
Istnieją 2 grupy, trzymające ludzi w niewiedzy, otumanieniu. Należą do nich przywódcy ruchu New Age, prezenterzy TV, naukowcy (ewolucjonizm), wszelcy 'wielcy ludzie tego świata'. Te grupy docierają do:
- ludzi o niskim poziomie świadomości, głupocie, pysze, utopionych w iluzjach, rozrywkach tego upadłego świata, myślących i postępujących jak świat - jest to ateizm
- ludzi wzniosłych w swych urojeniach, potrzebujących 'stanów uniesienia' - jest to okultyzm, satanizm
Obie grupy prowadzą ku wielkim zwiedzeniu, które dziś jaskrawo się urzeczywistnia. Zarówno jedna jak i druga grupa często przenika siebie nawzajem, uzupełniając się. Ponieważ obie te grupy mają jeden cel - odwieść od Boga, Stwórcy Wszechrzeczy, Zbawiciela Ludzkości. Odwiedzeniu od prawdy na różnych stopniach świadomości:
1. - ateizacja (transhumanizm, technokratyzm, materializm, usankcjonowanie homoseksualizmu, potęga podświadomości, wiara w moc sprawdza myśli, teoria ewolucji, teoria wielkiego wybuchu) - oficjalnie na lekcjach w szkołach podstawowych, ogólnokształcących, na studiach dla ludzi o niskim poziomie świadomości, głupocie, pysze, utopionych w iluzjach, rozrywkach tego upadłego świata, myślących i postępujących jak świat
2. - okultyzm, satanizm - promowany w telewizji, w internecie przez 'wielkich tego świata', dokładniej ludzi z polityki, biznesu, sekt dla ludzi wzniosłych w swych urojeniach, potrzebujących 'stanów uniesienia'. Do tego wlicza się religijność (objawienia maryjne i jezusowe, rytuały, naciągane doktryny, uroczystości religijne) oparte często na pogaństwie, okultyzmie. 

Okultyzm, satanizm to drugi najbardziej niebezpieczny stopień, wprawdzie dla tych o wyższym stopniu świadomości. Jednakże niestety i tu jest haczyk. Wyższy stopień świadomości, ponieważ człowiek wierzy w istoty duchowe i w świat duchowy, ale równocześnie jest oszukany przez demoniczne byty, nazywane przewodnikami duchowymi (mają często nazwy). Nie będę się rozwlekał w temacie, bo sporo jest materiałów w tych tematach, warto poczytać listę zagrożeń duchowych i poszukać o tym więcej. 
Mnoży się stron o tematyce okultystycznej, 'pseudo wielkie przebudzenie' (w rzeczywistości zjednanie się ze światem demonicznym). Robią to osoby prowadzące blogi, m.in: kefir2010, niezaleznatelewizja (NTV).  

Transhumanizm (czasem skracany do >H lub H+) – ideologia postulująca użycie nauki i techniki, w szczególności neurotechnologiibiotechnologii i nanotechnologii, do przezwyciężenia ludzkich ograniczeń i poprawy kondycji ludzkiej.

Transhumanizm w praktyce
Czy im się to uda? Zastanówmy się... Czy wywrócenie świata o 360 stopni nie zaskutkuje masowym buntem, dezorganizacją społeczeństwa? Oni robią to stopniowo, ale w pewnym momencie będzie to już 360 stopni wywrócone. 
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/naukowcy-uwazaja-ze-naszej-cywilizacji-grozi-globalna-systemowa-katastrofa
Niewątpliwie bunt jest możliwy, aczkolwiek patrząc z innej perspektywy może to wyglądać inaczej. 
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/cztery-gramy-dna-wystarcza-aby-zapisac-wszystkie-dane-ziemi
Mianowicie z perspektywy potężnej kontroli umysłu, zaczarowania technologią, ludzi zombi, walczących z innymi półludźmi, półrobotami wszystko zaczyna mieć sens. Ludzie nie będą w pełni sobą cieleśnie, fizycznie i duchowo poprzez neurotechnologiebiotechnologie, nanotechnologie (czyli tzw. transhumanizm), żywność GMO, MK - Ultra i inne tego typu.
http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/onz_przewiduje,p1751547234
Czy Bóg pozwoli na zupełną nieświadomość ludzką? Czy Bóg zainterweniuje w odpowiednim czasie? A jeśli nie? Skoro ludzie w większości już nie mają świadomości otaczającej rzeczywistości? Brną gdzieś bez kompasu. Uważam, że nie możemy popadać w taką psychozę strachu. 

Tu mamy ciekawy fragment:
Nie jest tajemnicą, że powoli zbliżamy się do momentu, w którym natrafimy na technologiczną ścianę i dalszy rozwój będzie niezwykle trudny.
Wszystko przez ograniczenia, jakie nakłada na nas krzem. Na ten moment chociażby firmy produkujące procesory twierdzą, że są w stanie zejść do procesu technologicznego 5 nm, ale po pierwsze, będzie to najprawdopodobniej kres ludzkich możliwości, a po drugie, niezwykle trudne i przede wszystkim czasochłonne. Na razie schodzenie do niższych procesów technologicznych przebiega dość płynnie i niemal niezauważalnie dla użytkowników. Jednak każdy kolejny krok jest coraz trudniejszy do wykonania.
Grafen ma odmienić rynek technologiczny i go zrewolucjonizować. Niestety prawda jest taka, że to na razie marzenie, dumanie o przyszłości, która może nigdy nie nastąpić. Ten dwuwymiarowy materiał (ma szerokość i długość, ale jego grubość to zaledwie jeden atom) jak na razie nie został jeszcze wykorzystany w elektronice i nie wiadomo, czy kiedykolwiek się to uda. Na razie mamy rakiety tenisowe wykonane z grafenu (grają nimi m.in. Novak Djokovic i Maria Sharapova), ale wciąż brakuje układów scalonych lub chociażby ekranów. Na szczęście nowe odkrycie Samsunga, jeśli rzeczywiście jest tak rewolucyjne, to może to wszystko zmienić.
http://www.spidersweb.pl/2014/04/samsung-grafen.html

Myślę, że ta wizja jest nieprawdziwa, czy możliwa. Co znaczy, że ta wizja i inne wizje pochodzą zwykle od demonów i w większości są niestety a może na szczęście fałszywe. Przykładów jest mnóstwo, jeden z nich to proroctwa Baby Vangi (http://poznanieprawdy.blogspot.com/2015/02/typowy-straszak-proroctwa-baby-vangi_6.htmloraz wszelkich fałszywych proroków, np. fałszywe daty końca świata ŚJ, rzekome 'orędzia Pana Jezusa, Maryi' i inne. Ostatnio, z kilka tygodni temu pewna katoliczka podesłała mi właśnie te "orędzia Pana Jezusa". Na chwilę wyjdę z tematu głównego (transhumanizm). Apropos tych orędzi. W jednym z fragmentów czytamy:

Maryja Współodkupicielka, Pośredniczka i Orędowniczka
fragmenty objawienia Maryi i Jezusa – Adam Człowiek (1990-2014)
 9 kwietnia 1994
MATKA BOŻA: «…Proszę was, Moje drogie dzieci, abyście się podjęli wielkiej krucjaty modlitwy i z pełnym zaufaniem przychodzili do Mojego Boskiego Syna i do Mnie. Mój Boski Syn powierzył Mi Świętą Matkę Kościół – JESTEM MATKĄ KOŚCIOŁA. Powierzył Mi także całą ludzkość – JESTEM MATKĄ LUDZKOŚCI, jestem waszą WSPÓŁODKUPICIELKĄ i POŚREDNICZKĄ WSZELKICH ŁASK, Moje najukochańsze dzieci. Jestem waszą WSPOMOŻYCIELKĄ i Moje Serce pełne jest współczucia i miłosierdzia. Moje Serce jest dla was Arką. Te wszystkie tytuły, Moje słodkie dzieci, które Ojciec Niebieski przyznał Mi, a także te wszystkie łaski i przywileje pragnę wam objawić, abyście czerpali z tych wielkich dobrodziejstw. Mój Boski Syn niczego Mi nie odmówi, o co prosić będziecie. Dlatego przychodzę do was i proszę was, abyście się modlili; objawiam wam Wolę Ojca Niebieskiego, by was przygotować. [Przychodzę] nie po to, by wlewać strach w wasze serca, ale abyście nabrali odwagi i wiedzieli, że zawsze możecie liczyć na Moją pomoc i na Moje wsparcie. Wszystko, czego od was żądam, Moje najukochańsze dzieci, to posłuszeństwo Ewangelii, posłuszeństwo prawdziwej nauce Świętej Matki Kościoła i posłuszeństwo Mim Słowom, abyście się modlili».
Inne hasła z objawień: Bóg rozpoczął dzieło odkupienia w Moim Niepokalanym Sercu; udziału Matki w pośrednictwie Syna;  Boleść Mojego Matczynego Serca jednoczyła się z ofiarą Mojego Boskiego Syna. Moje zjednoczenie z Nim na krzyżuofiary Miłości za wszystkie powierzone Mi dzieci; był to ból współodczuwania tego wszystkiego, co On przeżywaByłam z Nim tak bardzo zjednoczona i współcierpiąca, że z Jego ust padły słowa: „Oto Matka Twoja”Rodzę odnowioną ludzkość w bólach i cierpieniach krzyżaMoje współcierpienie wyrażało się w tym wszystkim, co działo się w tym momencie w Mojej duszy i w Moim sercu. 
[172] 15 kwietnia 2012 - Niedziela Miłosierdzia Bożego PAN JEZUS: (…) Gdy świat odrzucił Ojca, a teraz odrzuca Mnie, Ja posyłam wam Moją Matkę, aby ukazać Jej wielką rolę nie tylko jako Pośredniczki, lecz także jako Współodkupicielki. W tym czasie walki, a jednocześnie zwycięstwa, stworzenie nie może przybliżyć się do odnowienia porządku bez spojrzenia na postawę Mojej Matki. Ona bierze udział w dziele zbawienia, a także było wolą Ojca, aby Moja Matka, stojąc przy Moim krzyżu, współpracowała w dziele waszego odkupienia. Nie chcę sam rozdzielać wam Moich łask, lecz właśnie przez Jej Serce, przez Jej ręce i przez Jej łono, w którym rodzi każdego z was na nowo. Jej zadaniem jest gromadzić i jednoczyć dusze Bogu poświęcone. To jest właśnie czas Niepokalanego Serca Mojej Matki, w którym wzywa was, abyście nawracali się, pokutowali i modlili jak pierwsi chrześcijanie. Bez Mojej Matki nie byłoby Wcielonego Słowa, nie byłoby Kościoła i nie byłoby zbawienia. Musicie zrozumieć, dzieci, że ten czas wymaga od was takiego samego świadectwa, jak za czasów Nerona i innych prześladowców wiary. Nie dzielcie, lecz łączcie; nie burzcie, lecz budujcie! (…) Okazuję światu i grzesznikom Moje Miłosierdzie, objawiając ludzkości pierwszy cud Miłosierdzia – Moją najukochańszą Matkę, która gromadzi rozproszone dzieci i prowadzi je do Mnie, wstawiając się za nimi i prosząc o przebaczenie dla nich. DRUGI Mój nieustanny cud Miłosierdzia dokonuje się w sakramencie Pokuty, kiedy dusze przybywają przepełnione żalem, aby obmyć się ze swych brudów grzechowych. (…) Pamiętajcie, Moje dzieci, że Moja Matka jest dla was Orędowniczką łask i Królową Miłosierdzia! Jeśli spełnicie to o co was prosi, staniecie się drogocennymi kamieniami w koronie Jej królewskiej chwały.
            Kocham was i otwieram dla was Moje Serce».
http://www.duchprawdy.com/maryja_wspolodkupicielka_adam_czlowiek.htm

Jak widzimy same kłamstwa pochodzące od demonów, w ogóle niepoparte Biblią.
Najbardziej rzucające się w oczy fragmenty:
"Ona bierze udział w dziele zbawienia"
"jestem waszą WSPÓŁODKUPICIELKĄ i POŚREDNICZKĄ WSZELKICH ŁASK, Moje najukochańsze dzieci. Jestem waszą WSPOMOŻYCIELKĄ i Moje Serce pełne jest współczucia i miłosierdzia."

Tu ciekawy film o fałszywych objawieniach maryjnych:



O bogach New Age, okultyzmie, satanizmie:





Wróćmy jednak do meritum sprawy. Skąd te wizje transhumanizmu, ludzi zombi? Z Hollywood'u i z innych pomniejszych firm współpracujących z nim. Pochodzące również z zastraszonego umysłu, oddalonego w pełni bądź chwilowo od Boga, całkiem możliwe że natchnienie owych myśli jest demoniczne. To oni zalewają nas wszelkimi filmami 'science fiction'. Taką utopią żyją 'wielcy tego świata', którzy odwrócili się od Pana Stwórcy, ich serce skamieniało, ich wzrok odwrócił się od Niego. W swojej pysze zatracili zdrowy rozsądek, ogląd. I tak jak szatan, myślący że sam może stać się 'bogiem', tak ci ludzie myślą że 'są bogami'. Żyją kłamstwem, a ojcem kłamstwa jest właśnie szatan, to jemu służą. Teoria wielkiego wybuchu, ewolucji na pierwszy rzut oka wygląda jak działanie na rzecz szatana, wymierzone przeciw Bogu, w dodatku są to kłamliwe teorie, 'z sufitu', wymysły całkowicie niepotwierdzone. Na uniwersytetach, uczelniach, w szkołach ta utopia religijna (ewolucjonizm) jest wciskana, wtłaczana w umysły wielu. Nie ma tam mowy o Bogu, Biblii, kreacjonizmie, itd. W telewizji jest tak samo. Wszystko co należy do tego świata jest zepsute, zafałszowane. Na szczęście prawda wychodzi na jaw, prawda broni się sama wystarczy tylko, że się pojawi. Czy nie wydaje wam się, że czas ten jest czasem wyboru? Bóg albo szatan - wybór należy do nas wszystkich, indywidualnie. Zalewa nas prawda, można nawet rzec że prawda zwycięża, chociażby proporcjonalnie, może i nawet ilością blogów, z forami gorzej. Niestety ludzie całkowicie zaślepieni jej nie widzą. Kiedyś nie mieliśmy dostępu do tak olbrzymiej ilości wiedzy, byliśmy niemal całkowicie oszukiwani, prawda była znikoma. A dziś? Mamy internet, który zrobił globalną furorę. Zaczęła się wielka otwarta wojna informacyjna. Z jednej strony materialiści, z drugiej sataniści, okultyści, z trzeciej osoby religijne (zupełnie zamroczeni kłamstwem, np. katolicyzmu), jeszcze z innej biblijni chrześcijanie. Wybór należy do każdego z was, kogo wybierzecie - szatana i jego upadły świat czy Boga i Jego Przyszłe Odnowione Królestwo w postaci Nowego Nieba i Nowej Ziemi.

I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową, 
bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły, 
i morza już nie ma. 
I Miasto Święte - Jeruzalem Nowe 
ujrzałem zstępujące z nieba od Boga, 
przystrojone jak oblubienica zdobna w klejnoty dla swego męża. 
I usłyszałem donośny głos mówiący od tronu: 
«Oto przybytek Boga z ludźmi: 
i zamieszka wraz z nimi, 
i będą oni Jego ludem, 
a On będzie "BOGIEM Z NIMI"2
I otrze z ich oczu wszelką łzę, 
a śmierci już odtąd nie będzie. 
Ani żałoby, ni krzyku, ni trudu 
już [odtąd] nie będzie, 
bo pierwsze rzeczy przeminęły». 
I rzekł Zasiadający na tronie: 
«Oto czynię wszystko nowe». 
I mówi: 
«Napisz: 
Słowa te wiarygodne są i prawdziwe». 
I rzekł mi: 
«Stało się. 
Jam Alfa i Omega, 
Początek i Koniec. 
Ja pragnącemu 
dam darmo pić ze źródła wody życia. 
Zwycięzca to odziedziczy 
i będę Bogiem dla niego, 
a on dla mnie będzie synem3
A dla tchórzów, niewiernych, obmierzłych, zabójców, rozpustników, guślarzy, bałwochwalców i wszelkich kłamców: 
udział w jeziorze gorejącym ogniem i siarką. 
To jest śmierć druga». (Apokalipsa Św. Jana 21:1-8)

10 Nie lękaj się, bo Ja jestem z tobą; 
nie trwóż się, bom Ja twoim Bogiem. 

Umacniam cię, jeszcze i wspomagam, 

podtrzymuję cię moją prawicą sprawiedliwą. 

11 Oto wstydem i hańbą się okryją 

wszyscy rozjątrzeni na ciebie. 

Unicestwieni będą i zginą 

ludzie kłócący się z tobą. 

12 Będziesz ich szukał, lecz nie znajdziesz 
tych ludzi, twoich przeciwników. 
Unicestwieni będą i na nic zejdą 
ludzie walczący z tobą. (Księga Izajasza 41:10-12)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz